Jeremy Spiller are peste 17 ani de experienta in domeniul digital, este trainer si consultant pentru Econsultancy, cea mai importanta platforma globala de consultanta, care ofera perspective asupra tendintelor din marketing digital si e-commerce.
Sustine in mod regulat prezentari la evenimente, workshopuri, seminarii pe teme de marketing online.
A fost numit Trainerul Anului si de-a lungul timpului a tinut numeroase traininguri pentru personalul din companii precum: Yell, McCann Erickson, Shure, Vodafone, John Lewis.
Este co-fondatorul agentiei White Hat Media, o agentie de digital marketing, care de-a lungul timpul a primit numeroase premii. Printre clientii agentiei se numara unele dintre cele mai mari branduri globale, cum ar fi: Microsoft, Toshiba, NHS, Hitachi, The Gym Group, Cells4Life si peste alte 40 de companii. Este specializat in marketing online, in domenii precum: planificare, strategie, implementare, management si masurare. Acestea includ: optimizarea motorului de cautare (SEO), cautarea platita (PPC), Social Media Marketing (SMM), experienta utilizatorului (UX), Display Advertising.
In prezent preda cursuri de digital marketing la Hult University, cea mai buna Scoala de Afaceri Internationala din lume.
Jeremy Spiller are ca principal obiectiv de business continuarea dezvoltarii afacerilor online ale brandurilor, si extinderea cursurilor de marketing online.