Inapoi Meniu

Conferinta

Prima zi va include doua conferinte si trei seminarii despre noile idei si instrumente de masurarea a eficientei campaniilor online, tactici pentru construirea unei strategii de marketing digital si analize avansate despre gestionarea corecta a platformelor web 2.0.

08.00 - 09.00 – INREGISTRARE PARTICIPANTI

9.00 - 11.00 – Sesiunea I

Viitorul marketingului interactiv - Evolutia marketingului sub influenta noilor media

Conferinta

Viitorul marketingului interactiv - Evolutia marketingului sub influenta noilor media

• Descoperim unele dintre tendintele actuale la nivel mondial pentru a aduce idei in strategiile online viitoare.
• Aflam ce strategii si campanii au avut cele mai bune performante in marketing digital!
• Vedem care vor fi tendintele majore in marketingul digital in 2013
• Asiguram succesul campaniilor viitoare integrand tactici eficiente.
• Pregatim integrarea efectiva a activitatii online in mixul de marketing general.

Special

ONLINE LEADING BRANDS IN ROMANIA (EDITIA A-VI-A)

Primul studiu dedicat prezentei online a brandurilor ce activeaza pe piata locala. Afla care sunt clasamentele brandurilor din domeniile: auto, finante-banci, bauturi alcoolice si non-alcoolice, produse alimentare, cosmetice, electrocasnice.

Vorbitori

Andreas KoppANDREAS KOPP
Chief Artist, PostitART

Adrian AlexandrescuADRIAN ALEXANDRESCU
Managing Partner, Interactions

Jeremy SpillerJEREMY SPILLER
Consultant Econsultancy

Catalin EmilianCATALIN EMILIAN
Manager Operatiuni, Gemius Research

11.00 - 11.30 – PAUZA DE CAFEA

11.30 - 13.00 – SESIUNEA II

Strategia de marketing online - Desfasurarea unei campanii cu adevarat interactive

Conferinta

Strategia de marketing online - Desfasurarea unei campanii cu adevarat interactive

• Corelam corect platformele online de comunicare pentru a obtine rezultatele dorite in fiecare campanie si a construi o experienta de brand inedita.
• Urmarim incorporarea si combinarea comunitatilor, retelelor sociale, blogurilor si altor canale social media pentru a genera o experienta relevanta pentru consumatori.
• Alegem cele mai potrivite tactici in strategia online.

Vorbitori

Andrea VeressANDREA VERESS
Group Brand Manager Global Brands, Heineken & Desperados

Stela ToderascuSTELA TODERASCU
Sales Support and Digital Activation Manager, Avon Cosmetics

Nir RefuahNIR REFUAH
VP Creative, McCann Digital Tel Aviv

Alexandru CernatescuALEXANDRU CERNATESCU
CEO, Infinit Solutions Agency

13.00 - 14.00 – PAUZA DE PRANZ
Urmatoarele sesiunii se vor desfasura in paralel, in 3 sali

STRATEGY FAST-TRACK

14.00 - 15.30 – SEMINAR

Digital Clinic: Solutii pentru problemele campaniilor interactive

Seminar

Oricat de bine ai planifica o campanie in mediul online, te poti trezi cu surprize mai putin placute. Aceasta sesiune va oferi solutii la unele dintre cele mai intalnite provocari ale oamenilor de marketing.
• Am lansat o campanie, am vizitatori insa nu am nicio conversie.
• Am lansat o campanie cu bannere, suntem in mijlocul campaniei, si nu am suficiente click-uri?
• Am lansat un concurs intr-o aplicatie pe Facebook si dupa doua zile, am ramas fara aplicatie!
• Am multi fani pe Facebook, dar ce fac cu ei? Ce obiective trebuie sa imi setez?

Vorbitori

Radu IonescuRADU IONESCU
Creative Director, Kinecto

Razvan VrabiescuRAZVAN VARABIESCU
Managing Director, Carat

Doina CostacheDOINA COSTACHE
Business Development, Google

15.30 - 16.00 – PAUZA DE CAFEA

16.00 - 17.30 – SEMINAR

Case studies: Campanii digitale creative si eficiente

Seminar

Specialisti in marketing vor oferi o serie de studii de caz ale campaniilor integrate ce au imbinat cu succes canalele digitale cu cele tranditionale.

Vorbitori

Mihai GonguMIHAI GONGU
Creative Director, GMP Advertising

Mihaela GaneaMIHAELA GANEA
Head of Digital, Spoon Media

OPTIMIZATION FAST-TRACK

14.00 - 15.30 – SESIUNEA 1

Tools & Analytics: Abordari avansate pentru optimizarea campaniilor

Seminar

Unul dintre cele mai interesante aspecte ale mijloacelor media digitale este faptul ca aproape tot ce este legat de comportamentul utilizatorului poate fi urmarit. Google, Facebook si alte instrumente dedicate iti pot arata ce anume functioneaza pentru o anumita audienta. In aceasta sesiune vom aborda modurile in care se utilizeaza datele si Analytics in timp real pentru informarea si distribuirea continutului.

Vorbitori

Tamas AcsTAMAS ACS
Agency Segment Manager, Gemius

Albert HupaALBERT HUPA
President, IRC & PhD

Nume PrenumeNume Prenume
In curs de actualizare

15.30 - 16.00 – PAUZA DE CAFEA

16.00 - 17.30 – SESIUNEA 2

Demand Generation: Cum sa ajungi eficient la consumator si sa iti optimizezi bugetul

Seminar

E-mail: Oportunitatile necunoscute oferite de mesajul deschis de consumator

Trimiterea unui email este imediata, eficienta in privinta costurilor, si poate fi oricand personalizata. Pentru o companie, reprezinta unul dintre cele mai bune moduri de a dezvolta o relatie de lunga durata cu clientii si pietele de interes.

Remarketing: Mina de aur a specialistilor avansati

Retargeting este conceptul ce permite marketerilor sa afiseze reclame vizitatorilor site-ului in timp ce acestia navigheaza pe alte pagini. Suna foarte simplu, insa foarte multe branduri irosesc bugete uriase pe strategii ineficiente. Prezentarea va arata impactul pe care remarketing-ul il are asupra bugetelor de promovare. Participantii vor intelege ce sa faca si sa nu faca in momentul in care executa campanii de remarketing.

Facebook: Cum iti asiguri un avantaj competitiv

Strategia este valoroasa doar daca include o buna planificare, o implementare adecvata si instrumente de masurare. Participantii vor invata cum sa publice continutul pe Facebook, cum sa seteze un calendar editorial, sa utilizeze instrumente si sa sa gestioneze fluxuriile de informatii.

Vorbitori

Ionut MunteanuIONUT MUNTEANU
PPC Specialist si Trainer Webdigital

Andrei GeorgescuANDREI GEORGESCU
Managing Partner, White Image

Ionut OpreaIONUT OPREA
Managing Partner, Facebrands

ADVANCED FACEBOOK FAST-TRACK

14.00 - 15.30 – SESIUNEA 1

Strategy: Tactici avansate pentru cresterea paginilor de Facebook

Seminar

Idei pentru paginile de Facebook ale companiilor

O prezentare despre cele mai eficiente strategii si cele mai bune practici pentru paginile de Facebook. Va oferi sfaturi pentru gestionarea prezentei pe Facebook alaturi de cele mai relevante campanii de succes.

Tactici pentru campaniile Facebook Ads

Configurarea unei campanii de publicitate pe Facebook este relativ simpla, dar obtinerea performantelor cere un know-how special. Prezentarea aduce in prim plan bune practici si recomandari pentru campaniile cu reclame pe Facebook, monitorizarea rezultatelor, efectuarea de ajustari si modul de functionare a unei campanii eficiente.

Facebook ROI: Care sunt indicatorii care trebuie urmariti cu adevarat

Cea mai mare retea de socializare a atras atentia oamenilor de marketing, care o folosesc din ce in ce mai mult pentru a ajunge la consumatorii online. Cu toate acestea, multi marketeri nu au o strategie prin care sa masoare rezultatele pe Facebook. Din aceasta prezentare participantii vor afla modalitatile eficiente de masurarea a rezultatelor pe Facebook.

Vorbitori

Stefanos KaragosSTEFANOS KARAGOS
Founder, Xplain

Alexandru NegreaALEXANDRU NEGREA
Social Media Manager, BCR

Costin RaduCOSTIN RADU
Managing Partner, The Geeks

15.30 - 16.00 – PAUZA DE CAFEA

16.00 - 17.30 – SESIUNEA 2

Case Studies: In culisele unor campanii creative pe Facebook

Seminar

Specialisti din agentii in marketing online vor prezenta cateva studii de caz, vorbind despre strategia si tacticile abordate si despre rezultate obtinute.

Vorbitori

Dragos StancaDRAGOS STANCA
Managing Partner, Think Digital

Adrian AlexandrescuADRIAN ALEXANDRESCU
Managing Partner, Interactions

Corina IordacheCORINA IORDACHE
Digital Specialist SBS Broadcasting

Gabriel NedeleaGABRIEL NEDELEA
Managing Director, Metromind