Prima zi va include doua conferinte si trei seminarii despre noile idei si instrumente de masurarea a eficientei campaniilor online, tactici pentru construirea unei strategii de marketing digital si analize avansate despre gestionarea corecta a platformelor web 2.0.
08.00 - 09.00 – INREGISTRARE PARTICIPANTI
9.00 - 11.00 – Sesiunea I
• Descoperim unele dintre tendintele actuale la nivel mondial pentru a aduce idei
in strategiile online viitoare.
• Aflam ce strategii si campanii au avut cele mai bune performante in marketing digital!
• Vedem care vor fi tendintele majore in marketingul digital in 2013
• Asiguram succesul campaniilor viitoare integrand tactici eficiente.
• Pregatim integrarea efectiva a activitatii online in mixul de marketing general.
Primul studiu dedicat prezentei online a brandurilor ce activeaza pe piata locala. Afla care sunt clasamentele brandurilor din domeniile: auto, finante-banci, bauturi alcoolice si non-alcoolice, produse alimentare, cosmetice, electrocasnice.
11.00 - 11.30 – PAUZA DE CAFEA
11.30 - 13.00 – SESIUNEA II
• Corelam corect platformele online de comunicare pentru a obtine rezultatele dorite
in fiecare campanie si a construi o experienta de brand inedita.
• Urmarim incorporarea si combinarea comunitatilor, retelelor sociale, blogurilor
si altor canale social media pentru a genera o experienta relevanta pentru consumatori.
• Alegem cele mai potrivite tactici in strategia online.
13.00 - 14.00 – PAUZA DE PRANZ
Urmatoarele sesiunii se vor desfasura in paralel, in 3 sali
14.00 - 15.30 – SEMINAR
Oricat de bine ai planifica o campanie in mediul online, te poti trezi cu surprize mai putin placute.
Aceasta sesiune va oferi solutii la unele dintre cele mai intalnite provocari ale oamenilor de marketing.
• Am lansat o campanie, am vizitatori insa nu am nicio conversie.
• Am lansat o campanie cu bannere, suntem in mijlocul campaniei, si nu am suficiente click-uri?
• Am lansat un concurs intr-o aplicatie pe Facebook si dupa doua zile, am ramas fara aplicatie!
• Am multi fani pe Facebook, dar ce fac cu ei? Ce obiective trebuie sa imi setez?
15.30 - 16.00 – PAUZA DE CAFEA
16.00 - 17.30 – SEMINAR
Specialisti in marketing vor oferi o serie de studii de caz ale campaniilor integrate ce au imbinat cu succes canalele digitale cu cele tranditionale.
14.00 - 15.30 – SESIUNEA 1
Unul dintre cele mai interesante aspecte ale mijloacelor media digitale este faptul ca aproape tot ce este legat de comportamentul utilizatorului poate fi urmarit. Google, Facebook si alte instrumente dedicate iti pot arata ce anume functioneaza pentru o anumita audienta. In aceasta sesiune vom aborda modurile in care se utilizeaza datele si Analytics in timp real pentru informarea si distribuirea continutului.
15.30 - 16.00 – PAUZA DE CAFEA
16.00 - 17.30 – SESIUNEA 2
Trimiterea unui email este imediata, eficienta in privinta costurilor, si poate fi oricand personalizata. Pentru o companie, reprezinta unul dintre cele mai bune moduri de a dezvolta o relatie de lunga durata cu clientii si pietele de interes.
Retargeting este conceptul ce permite marketerilor sa afiseze reclame vizitatorilor site-ului in timp ce acestia navigheaza pe alte pagini. Suna foarte simplu, insa foarte multe branduri irosesc bugete uriase pe strategii ineficiente. Prezentarea va arata impactul pe care remarketing-ul il are asupra bugetelor de promovare. Participantii vor intelege ce sa faca si sa nu faca in momentul in care executa campanii de remarketing.
Strategia este valoroasa doar daca include o buna planificare, o implementare adecvata si instrumente de masurare. Participantii vor invata cum sa publice continutul pe Facebook, cum sa seteze un calendar editorial, sa utilizeze instrumente si sa sa gestioneze fluxuriile de informatii.
14.00 - 15.30 – SESIUNEA 1
O prezentare despre cele mai eficiente strategii si cele mai bune practici pentru paginile de Facebook. Va oferi sfaturi pentru gestionarea prezentei pe Facebook alaturi de cele mai relevante campanii de succes.
Configurarea unei campanii de publicitate pe Facebook este relativ simpla, dar obtinerea performantelor cere un know-how special. Prezentarea aduce in prim plan bune practici si recomandari pentru campaniile cu reclame pe Facebook, monitorizarea rezultatelor, efectuarea de ajustari si modul de functionare a unei campanii eficiente.
Cea mai mare retea de socializare a atras atentia oamenilor de marketing, care o folosesc din ce in ce mai mult pentru a ajunge la consumatorii online. Cu toate acestea, multi marketeri nu au o strategie prin care sa masoare rezultatele pe Facebook. Din aceasta prezentare participantii vor afla modalitatile eficiente de masurarea a rezultatelor pe Facebook.
15.30 - 16.00 – PAUZA DE CAFEA
16.00 - 17.30 – SESIUNEA 2
Specialisti din agentii in marketing online vor prezenta cateva studii de caz, vorbind despre strategia si tacticile abordate si despre rezultate obtinute.