Inapoi Meniu

Workshop

Cea de-a doua zi va gazdui un workshop format din doua module ce se vor desfasura intre orele 9.00 - 17.30. Acestea vor fi sustinute de invitati internationali si locali ce se adreseaza specialistilor in marketing din companii care doresc sa aprofundeze solutiile si tacticile ce sustin eficienta in campaniile online.

Taxa de participare la eveniment include: accesul la toate prezentarile incluse in program, pauza de cafea, pauza de pranz, accesul la materialele si prezentarile speakerilor inclusi in program.

Digital Marketing Excellence Workshop

Acest workshop de o zi va ofera un continut consistent si util pentru a a avea o imagine cat mai practica a modului in care toate elementele marketingului online lucreaza impreuna. Workshop-ul include bune practici si studii de caz experienta vorbitorilor invitati, pentru a va ajuta sa aplicati cunostintele dobandite in timp cat mai scurt.

08.00 - 09.00 – INREGISTRARE PARTICIPANTI

09.00 - 11.00 - Modul 1

Digital Marketing Leadership

O sesiune intensiva pentru cei care doresc sa aprofundeze cele mai noi tactici de marketing online si sa dobandeasca noi aptitudini pentru a fi inaintea concurentei.

Descriere

Tactici de vanzari in mediul online

Mai mult ca oricand, avem nevoie de solutii si idei pentru cresterea vanzarilor generate prin mediul online. Afla cum sa pornesti o campanie de vanzari online si ce set de bune practici trebuie sa bifezi inainte de lansare.

Optimizarea campaniilor pe Facebook

Facebook este o platforma care ofera numeroase oportunitati de promovare si expunere online. Vor fi prezentate cele mai utilizate si eficiente tactici pentru o comunicare reusita.
• Engagement pe pagina de Facebook
• Premium Ads for Premium Brands
• Studii de caz

Campanii integrate de marketing

Prezenta in mai multe media necesita o planificare atenta a tacticilor de promovare. Afla cum online-ul si offline-ul pot lucra impreuna pentru succesul campaniei tale.
• Dezvoltarea unei campanii integrate pentru a amplifica rezultatele de pe canale
• Optimizarea campaniilor dupa lansare pentru a conduce la performante graduale
• Studii de caz relevante
• Q&A

Vorbitori

Adrian AlexandrescuADRIAN ALEXANDRESCU
Managing Partner, Interactions

Stefanos KaragosSTEFANOS KARAGOS
Founder, Xplain

Alexandru CernatescuALEXANDRU CERNATESCU
CEO, Infinit Solutions Agency

11.00 - 11.30 – Pauza

11.30 - 17.30 - Modul 2

Successful integrated digital marketing targeted for growth

Descriere

Acest workshop interactiv vizeaza aspectele prinicipale ale marketingului digital integrat, precum: modul de a construi o strategie online de succes, punerea in aplicare, cele mai bune practici, masurare si viitorul.

Acest curs ia in considerare peisajul actual si modul in care acesta a evoluat, precum si planificarea strategiei proprii, cautarea, socialul si modul in care acestea funcționeaza impreuna.

Vom studia si vom atinge mai multe canale, cum ar fi retelele sociale, cautarile atât organice, cat si platite, e-mail-uri cu accent pe continut, strategii noi si inovative de Inbound Marketing. Vom descrie tehnici de retinere si personalizare, cum ar fi marketing digital one-to-one, precum si probleme de management si infrastructura, segmentare, social media si extindere.

Vom explica cum s-a schimbat acoperirea dispozitivelor si comportamentul consumatorului, si cum afecteaza acestea marketingul digital si real. Pe parcursul workshop-ului vom prezenta mai multe instrumente si totodată vom oferi oportunitatea de a interactiona si de a discuta orice problema importanta pentru dumneavoastra.

Vorbitori

Jeremy SpillerJEREMY SPILLER
Trainer, Econsultancy